Lektire.me - sastavi je internet stranica koja sadrži primere sastava, pismenih zadataka i eseja za osnovnu i srednju školu. Cilj sajta je da pomogne srednjoškolcima da što bolje i kvalitetnije napišu sastav na određenu temu.

Moje putovanje

Od svih putovanja na kojima sam bio jedno je ostavilo posebno snažan utisak. Kao i svaki momak koji se od malih nogu bavi fudbalom, sve što ima veze sa tim sportom je više nego fascinantno.

Kada su mi roditelji rekli da ćemo tog prolećnog raspusta iskoristiti praznike za putovanje u Barselonu, jedino mi je u glavi bio slavni stadion Nou Kamp. Čini mi se da sam se samo za tako nešto spremao, sve što sam pakovao u torbu bila je sportska oprema. Čuo sam ranije da postoje turističke ture koje podrazumevaju obilazak čak i samih svlačionica. Bio sam spreman, aparat, sportska oprema i sva moja uštedjevina koju sam trebao potrošiti u prodavnici suvenira. Ni samo putovanje koje je bilo kajnje iscrpno delovalo je kao najobičniji izlet kada se autobus zaustavio pored stadiona. Istrčao sam prvi. Posmatrao sam oblake iznad stadiona i potvrdno klimao glavom znajući da boljeg dana za ovo neće biti. Prošli smo kroz sve prostorije i ušli čak i na sami teren po kojem su trčali sve sami velikani. Imao sam želju da se izujem i bosom nogom osetim travu, udisao sam tako duboko osećajući u vazduhu mirise dresova, znoja i krvi nastalih u povredama tokom utakmica.

Sve je prošlo prebrzo, nisam ni stigao nakon muzeja da potrošim sve pare u prodavnici suvenira kada je vodja puta rekao da moramo da udjemo u autobus. Prebrzo je prošlo ono što me je najviše zanimalo.

________________________________

Moje putovanje

Za vreme letnjeg raspusta bio sam na moru. U putu sam gledao i divio se prelepoj prirodi. Bujne šume prostirale su se oko nas. Zelene livade i cvetna polja pravile su nezaboravni pejzaž. Video sam kanjon reke koji je bio toliko veliki da mu kraja nije bilo. Poseban doživljaj je bio kada smo stigli, a ispred nas se pojavilo veliko, plavo prostranstvo koje se spajalo sa nebom. To je bilo Jadransko more. Voda je bila plava i prozračna. Svakog jutra posmatrao sam kako sunčevi zraci miluju površinu beskrajnog mora.

Večernje šetnje bile su poseban doživljaj. Morski talasi su mirno udarali u peščanu plažu i pravili divnu morsku penu. Čuo se šum morskih talasa. Vazduh je bio čist i mirisao na morsku so. Razmišljao sam kako je more ispred mene čarobno i tajno, a velike stene kriju tajnu morskog dna. Kupao sam se, sunčao, sakupljao školjke, ronio i uživao. Grad je bio pun turista, zelenih palmi kojih u mom kraju nema. Na horizontu sam video brodove koji dolaze i odlaze, a zvuk njihovih sirena je odjekivao u daljini. Zalazak sunca na moru je predivan. Sunce liči na veliku užarenu loptu koja polako tone u mirno more i gasi se. Svako putovanje za mene je doživljaj koji se pamti.

Vladimir Dudić IV razred

6 glasova
Koristio vam je ovaj sastav? Kliknite like
ili podelite sa prijateljima

Postavite ovaj sastav na Vaš sajt ili forum

Link
Za web stranicu
Za forum
Nazad Moje putovanje

Najpopularniji sastavi

Moja draga osoba

Moja draga osoba   Postoji mnogo ljudi koji ispunjavaju moj život, koje volim i kojima se divim. To su moji roditelji, moja baka, ujaci, ali i moja… >

Moja škola

Moja škola   Škola, to je ustanova čiji je osnovni zadatak prenositi znanje na mlade ljude. To su zgrade u čijim se prostorijama odvija nastava.… >

Moji snovi

Moji snovi   Ne postoji čovjek koji ne sanjari ili barem mašta. Snovi mogu biti različiti; počev od snova o uspjehu, preko ljubavnih snova pa do… >

Moja soba

Moja soba   Razmišljajući o svojoj sobi, ne želim ju opisati kakva je ona materijalno jer se bitno i ne razlikuje od soba mojih vršnjaka. Svaka soba… >

Iskreno o sebi

Iskreno o sebi   Iskreno o sebi. Ne znam što ne mogu da napišem par rečenica o sebi, a uvek brzo donosim zaključke o drugima. Ostavljam olovku,… >